Hoe moet ik "pagina vernieuwen" doen in Firefox 4 ?

Het "vernieuwen/refresh" knopje is weg. Kan het nu alleen nog met F5? of is er een manier om dat knopje terug te krijgen.

Toegevoegd na 22 minuten:
o wacht het knopje is er nog steeds, maar zit nu aan het eind van de adresbalk.
Had em over het hoofd gezien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

In Firefox 4 zit rechts naast de adresbalk (waar je de URL van de pagina intypt) een symbooltje met een gedraaid pijltje. Als je daar op klikt, ververst je pagina.
Dit is bij mij zo, ik draai wel Firefox op de iMac maar dat maakt volgens mij niet uit (ziet er verder het zelfde uit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien is er een toetscombinatie. Kijk bij bestand, edit, beeld, enz en zoek naar "Vernieuwen". Vaak staat daar achter dan bijv. Alt + Ctrl + V. Succes!

Toegevoegd na 36 minuten:
Soms kan je ook een snelltoets toevoegen aan je toetsenbord, probeer dat eens ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl+r i eens stuk sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die is nog onhandiger dan f5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar verschil ik over van mening want ik hoef mijn vingers niet van hun ''standaar'' positie (rond wasd) af te halen om deze code te gebruiken terwijl je voor F5 toch een relatief groot stuk moet afleggen