Waar verander ik de opmaak van hyperlinks in MS Word 2007?

De URL wordt nu automatisch blauwe weergegeven met een blauwe streep eronder, maar dat vind ik niet netjes wanneer het uitgeprint wordt op papier.

Aangezien ik zo'n beetje 40 URL's in m'n document heb staan, met daartussen tekst, ben ik niet van plan elk adres bij langs te gaan om de kleur aan te passen.

Dus ik ben op zoek naar een manier om de opmaak van hyperlinks aan te passen. Dat er geen automatische streep eronder verschijnt en dat de URL in een andere kleur weergegeven wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.2K

Het beste antwoord

Open word 2007.
Plaats een hyperlink in de text.
Druk op Ctrl+Alt+Shift+S.
Klik daar op het pijltje naar beneden, bij 'Hyperlink', en klik op wijzigen.
Nu heb je een scherm waar je het uitgebreid aan kan passen.

Klik vervolgens op 'OK' en je bent klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yay. De 1000 gehaald. ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kom je nu op 1010 te staan ;)
Bedankt voor je antwoord!