waar kan een een programma downloaden waarmee ik met mijn webcam opnamen kan maken als ik op vakantie ben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf vakantiebestemming neem ik aan ?

Het beste antwoord

Met webcam watchdog gaat dat. Stuurt een notificatie naar een door jou opgegeven email en/of sms, zodra er een beweging is. Ook monitoren via internet is mogenlijk.
Chek de link! Prettige vakantie!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met het programma op de CD die je bij de aanschaf van je webcam hebt gekregen. (als het goed is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf vakantiebestemming neem ik aan
Met WebcamXP (http://www.computeridee.nl/download/webcamxp) kun je ook gratis aan de slag. Er is een Nederlandstalige versie. Het programma reageert op beweging dan wel geluid en kan ook per e-mail een waarschuwing sturen.
Pieter2011