Kent iemand een website waar ik gratis Microsoft word/powerpoint kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kan altijd een trial van MS Office downloaden, maar je moet na verloop van tijd toch een legale licentie kopen.

Als alternatief zou je nog kunnen overwegen om over te stappen op Open Office.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen powerpoint viewer kun je gratis downloaden
als een word versie wilt hebben zou je eens naar een goederenbank kunnen gaan ik heb daar voor mezelf een microsoft office 2000 versie weten te vinden voor een prikkie het werkt zelfs onder windows 7
maar let wel dat je geen upgrade koopt
zelf ene word 87 werkt gewoon en als je alleen wat briefjes typt is dat meer dan voldoende.
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan iemand in je klas je helpen aan de installatie cd er van. Zijn er vast wel een paar die hem hebben.