Probleem met BPM Studio , kan iemand me helpen met info???

Ik heb BPM geinstalleerd en er een externe hd bij aan gehangen , nu wil ik hem laten inlezen zodat ik met de zoekfunctie (Alt+S) kan zoeken . Maar halverwege het inlezen loopt hij telkens vast en ik heb dus maar de half van de muziek ingelezen . Ook als ik een nummer vind , krijg ik vaak de melding "onmogelijk te laden "terwijl het nummer gewoon goed op de hd staat . Weet iemand een oplossing hiervoor ? De engelse handleiding heb ik al doorgelezen , maar kom ik niet echt verder mee
Bedankt alvast voor het lezen en eventueel beantwoorden van de vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

De enige oplossing is en blijft altijd,om de laatste versie te gebruiken. Als ik het goed heb begrepen is dit al een vrij oud - maar goed programma- uit 1993.
Mocht U de laatste dus nog niet hebben :

http://bpm-studio.en.softonic.com/

Het is namelijk bekend,dat bepaalde geluidskaarten/drivers moeite hebben met dit programma,vandaar deze optie .

Groet:Zoekertje