Hoe kan ik een .dat bestand converteren naar .avi?

onder eigenschappen staat VideoCD-film is dat hetzelfde als .dat?

zamzar werkte niet, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je daar nou weer aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een optreden met onze band destijds werd door een vriend opgenomen, en ik heb het op een cd tje van hem in dit formaat gekregen.

Het beste antwoord

Het beste (gratis) programma waarmee je zo'n beetje alle standen kunt omzetten, is Format Factory:
http://format-factory.en.softonic.com/
Open het programma, kies tabblad "Video", klik op Converteren naar AVI, het bestand toevoegen en de map kiezen waar je het AVI-bestand wilt opslaan, op OK klikkken en vervolgens klikken op Starten. Simpel en snel. Zonder reclame!
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt, dit programma is het indd gelukt.
Pieter2011
13 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is! Je kan heel veel met het programma doen. Kijk ook maar eens onder Audio, Afbeelding en Geavanceerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het gezien ja, mooi programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+10 bedankt

Andere antwoorden (4)

Open google en toets in converteer van .dat naar .avi zo moet je er denk ik wel gaan komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al geprobeert bij eigenschappen de extensie te veranderen van .dat naar .avi kan ook nog is werken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Divx is een goed programma is ook gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
convertXtodvd
werkt zeer goed,brand ook gelijk en kan je het een en ander ook nog naar wens instellen
overigens downloaden bij isohunt
bij de gratis versies en trials komen er 'watermerken'in je film te staan