Hoe kan ik makkelijk een flyer, folder en poster maken zonder al te veel gedoe?

Zie bovenstaande vraag.

*Staat deze vraag in de goede categorie?*

Toegevoegd na 15 minuten:
Met photoshop heb ik het al geprobeerd en dat is niet echt een succes geworden ;-)
Ik ga nu even met pub. aan de gang en hopen dat het iets wordt :P

In ieder geval bedankt voor de moeite allebei!

Ps. Ik moet deze dingen maken voor een film die we ooit gemaakt hebbeb ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Dit kun je heel gemakkelijk via wordt of publisher maken. Of als je iets verder bent via elements 4 of hoger, wat wil je erop hebben? Misschien kunnen we helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Inderdaad van office
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hee simpel neem microsoft publisher zit in office pakket. 10 seconden tot een minuut en je hebt een prefecte folder/affice die je zelf ontwortpen hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kunt U met Scribus 1.3.9 heel makkelijk uitvoeren :

http://scribus.nl.malavida.com/mvdwn/5171-windows

Groet:Zoekertje