Help! Selecteren plaatje vanuit achtergrond Word

Ik heb een plaatje in een een cel in een Word-tabel geplaatst en deze vervolgens via Tekstterugloop naar de achtergrond verplaatst. Nu kan ik deze echter niet meer selecteren! Hoe kan ik er toch weer bij?

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik bedoel eigenlijk met vanuit achtergrond: het plaatje zoals dat op de achtergrond komt te staan nadat ik het heb gemarkeerd als Tekstterugloop - 'Achter tekst'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
7.5K

Antwoorden (3)

daar is helaas maar volgens mij 1 oplossing voor
crtl z een aantal keer
zo plaats je hem terug in de oude format. En anders zou ik zeggen voeg hem even opnieuw in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit werkt niet als je je document hebt opgeslagen en daarna wilt bewerken (wat aan de orde is)
Je zou, tijdelijk, de tekst in de cel kunnen knippen en op een andere plek plakken. Hierdoor is het plaatje het enige dat nog in die cel staat zodat je het weer kunt aanklikken en ermee werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit werkt niet. Het plaatje wordt meegeselecteerd met de tekst en blijft dus niet achter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar is de afbeelding ingevoegd aan het begin van de tekst. Dan werkt deze truc niet. Je kunt proberen alleen het eerste woord van de tekst te laten staan. Dus alles behalve het eerste woord selecteren en knippen. Er blijft dan maar een klein stukje tekst staan, waarnaast voldoende ruimte is om de afbeelding aan te klikken.
Als er gebeurt is wat ik denk, dan kan je dat als volgt oplossen.

Ga in de tekst staan dat over het plaatje staat, voeg een paar lege regels toe met [ENTER].
Als je nu in deze net gemaakte ruimte op het plaatje klikt dan wordt het plaatje geselecteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook deze werkt niet. Het lijkt alsof de entiteit tabel boven het plaatje ligt.