hoe kan je in word07 in het document een koptekst kan maken, maar dat hij op sommige pagina's geen koptekst maakt (niet alleen 1ste pagina)? bedankt!

ik wil in word 2007 een koptekst maken. Aangezien het een sjabloon in voor een brief die soms terugkomt in het hele document, moet het geen koptekst worden die in het gehele document terugkomt. De koptekst moet maar een aantal keer aanwezig zijn. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

met gebruik van secties is mijn eerste gedachte,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op F1 (help)
zoek op koptekst
Dan zie je: Kopteksten en voetteksten invoegen. Klik daar op
Op de bladzijde zie je allerlei blauwe regels, links naar subpagina's. Klik er doorheen en lees hoe het moet.
Mogelijkheden zat.
Succes