ik heb een hp pavillion dv600 en ik heb verschillende brandprogrammas gehad maar alles duurt zolang hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

er zit ook maar een 8X DVD+/-RW brander in, dat is behoorlijk traag en dat komt zeker overeen met jouw 15 minuten die je moet wachten.. geen software die dit sneller gaat maken.

Toegevoegd na 52 seconden:
naar mijn idee is hij ook al bijna 6 jaar oud deze laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verklaart het,nou de oudheid is er niet aan te zien!!

Andere antwoorden (2)

Misschien kan je de vraag iets duidelijker stellen. Bedoel je dat het branden lang duurt? dan kan je misschien proberen om sneller te branden of een snellere brander te kopen. Of bedoel je dat letterlijk alles lang duurt, in dit geval is het raadzaam om goed op spyware en virussen te scannen. Je laptop opnieuw (laten) installeren haal je meestal ook heel erg veel snelheidswinst mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ffies kijken hoe dat ik dat ook alweer dat van de spyware?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf een erg goeie gratis scanner vind is ad-aware van lavasoft. http://download.cnet.com/Ad-Aware-Free-Internet-Security/3000-8022_4-10045910.html?tag=mncol;1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Der rest doetie wel gewoon prima,maar het branden duurt een eeuwigheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan verwacht ik niet dat het een spyware probleem is, met welke snelheid brand je en wat brand je precies? Als je bijvoorbeeld een avi bestand als een afspeelbare dvd wilt branden, dan kan het goed kloppen dat dit erg lang duurt. Dit komt omdat het avi bestand moet worden omgezet naar een ander type, dit kan rustig een uur duren. Als je bijvoorbeeld een iso bestand probeert te branden zou het branden ongeveer een kwartier in beslag moeten nemen (natuurlijk ook afhankelijk van de schrijfsnelheid) Het kan ook nog zijn dat je brander zijn beste tijd heeft gehad en aan vervanging toe is, maar om hier achter te komen kan je misschien beter informeren bij dat ene neefje die heel goed is met computers (zit ie vast op te wachten =) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neej ik heb alleen cds ,ik wil gewoon audiocds te branden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vreemd, hoe lang is een eeuwigheid? is ie een kwartier bezig? een half uur? Welk programma gebruik je momenteel? Ging het branden eerder sneller en gaat het ineens zo langzaam? Wat je ook nog kan proberen is kijken of de laptop wel op maximale prestaties staat en aan de netvoeding zit. Denk niet dat dat zoveel uit zou moeten maken maar het is te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij staat op stroom,ik heb nero,finalburner en nog een paar gehad nu heb ik nero lite blabla
ik kan natuurlijk wel wat programmas er af gooien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe lang duurt het branden van een audio cd ongeveer? Zal zelf morgen weer eens een cdtje branden om te kijken hoe lang dat ongeveer duurt. Nu maar eerst naar bed toe. Alvast welterusten, ik zal je morgen proberen verder te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt ik denk meer dan een kwartier:S
Dat langer duren komt mijns inziens omdat Uw brander "fout" wordt aangestuurd. Hiermee bedoel ik (vooral) de brandsnelheid,waarmee u wilt branden. Eigenlijk is het tevens een-combinatie-van ...want mogelijk kan de processor welke op het moederbord zit deze handeling qua rekenkracht al niet aan. Gevolg ..teveel geheugen>> gevolg ..traag-zijn van Uw Hp Pavillion dv600.
Mijn advies is om het eens met een beter brandsoftware te proberen bijv. CD Burner XP. Trekt U zich niks van de naam aan,want ik brand hiermee op Windows 7 en het werkt prima !

http://cdburnerxp.nl.softonic.com/

Op het moment,dat U kunt instellen met welke snelheid het brandproces moet gaan plaatsvinden ,kies dan voor 4 i.p.v. 8 of hoger

Succes en groet: Zoekertje