wie heeft ervaring met Qemulator om window progr op Mac toe te passen?

wil met aantal window progr.s nu op de Mac doorgaan
Q emulator zou een optie zijn?
adviezen graag

Toegevoegd na 6 dagen:
heb Qemulator gedownload en geprobeerd er iets mee te doen: Windows programmma aan het werk zetten
helaas niet gelukt, ook door onbekendheid met de opdrachtentaal in Q / wie heeft ervaring met dit programma en kan me een stap verder helpen?

Toegevoegd na 6 dagen:
alternatief is natuurlijk ook welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Deze vraag kan je misschien het beste stellen op het Apple-forum http://www.onemorething.nl Daar zitten erg veel mensen met Apple-kennis.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je op de website bent, klik dan bovenin op "Community" Daar kan je je vraag stellen of eventueel in de andere vragen en antwoorden zoeken.