hoe krijg ik foto's uit picasa op mijn iphone

Toegevoegd na 7 minuten:
hoe krijg ik foto's uit picasa van mijn laptop naar mijn iphone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

iphoto voor de mac, of zoek in finder, als je de afbeeldingen zelf heb dan moet je ze naar je iphone slepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U schrijft er niet bij welk Iphone O.S. draait op Uw Iphone,maar ik adviseer om dit tóch eens goed te lezen. Op deze wijze is foto's op elk Iphone toestel een simpele klus.

Apple heeft versie 3.1.3 van iPhone OS uitgebracht. De procedure voor het updaten van het OS is eenvoudig; het enige wat gedaan hoeft te worden is het koppelen van de iPhone aan een Windows- of Mac OS X-computer waarop versie 9 van iTunes geïnstalleerd staat. Het volledige overzicht van veranderingen die OS versie 3.1.3 doorvoert is hieronder te vinden:

iPhone OS 3.1.3-software-update

Deze update voor de iPhone en de iPod touch bevat onder andere de volgende verbeteringen en oplossingen voor problemen:

• Nauwkeurigere aanduiding van het batterijniveau op de iPhone 3GS
• Oplossing voor een probleem waarbij programma's van derden soms niet werden gestart
• Oplossing voor een probleem waarbij een programma kon crashen bij gebruik van het Japanse Kana-toetsenbord

Deze software-update is geschikt voor deze producten:
• iPhone (alle modellen)
• iPod touch (alle modellen)

Website

Apple Inc.

Download

http://www.apple.com/iphone/softwareupdate

Groet:Zoekertje