Ik probeer de computer van mijn moeder op afstand over te nemen, maar dit lukt me steeds niet. De firewal staat wel aangevinkt , maar zonder resultaa

Wat heb ik over het hoofd gezien, bij uitzonderingen heeft zij en ik alles aangevinkt, ook hulp op afstand, weet iemand stapsgewijs hoe ik haar alsnog kan helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik zou zeggen; download allebei even teamviewer.
Dan open je allebei het programma.
bij je moeder staat er dan in het scherm:
uw ID, en uw wachtwoord.
bij jou op het scherm staat dit ook, maar rechts daarvan staat een leeg hokje met erboven: Partner-ID.
Daar vul je het ID van je moeder in.
Daarna het wachtwoord,
en daarna kan je haar computer overnemen.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat ID gelijk aan je gebruikersnaam? of bedoelen ze hier iets anders mee?
Ik geloof dat dit me welgaat lukken. alvast bedankt voor je reactie. gr, willem

Andere antwoorden (3)

Je fire wall moet goed ingesteld staan en waar je ook na moet kijken of de juiste poorten in jullie modems openstaan! Zit je op 1 netwerk dan schakel de firecwall eens uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vrijwel iedereen vergeet is dat Windows Defender MOET worden uitgeschakeld,mocht het programma Extern Bureaublad van Windows - wat overigens stukken beter (lees veiliger) is dan Teamviewer- niet optimaal werken.

Succes ermee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download het programma team viewer op beide computers en je kunt de pc van een ander bedienen op afstand.werkt perfect en is wederzijds beveiligd .