realplayer downloader werkt niet meer waar kan het aan liggen

Toegevoegd na 8 minuten:
ik heb vandaag al twee keer verwijderd en terug geinstalleerd toch blijft die fout melding geven tijdens downloaden stopt die ermee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.8K

Antwoorden (4)

Als je laatst een nieuwe versie ervan hebt geinstalleerd of je hebt misschien perongelijk iets verwijderd uit de installatie map( of iemand anders) dan zou je gewoon even kunnen proberen om hem opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In RealPlayer zit een optie 'Download This Video' deze moet je aanzetten, misschien ligt het daaraan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk zijn er, bij het verwijderen van het programma, resten van de oude versie achtergebleven op je pc, waardoor het herinstalleren mislukt. Verwijder het programma eens met Revo Uninstaller:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Daarna opnieuw installeren.
Pieter2011
13 jaar geleden
Beste Kadir . Heb je al eens overwogen,om een nóg betere + handigere download manager te gebruiken ? De snelste én handigste is ORBIT Zo gauw je op Internet een video/filmpje ziet,welke je op jouw Pc wilt terug kijken,druk je op het blauwe tekentje "Getit" en voilá !