Hoe verwijder ik het gomeo virus?

Ik denk dat ik een soort virus heb. Bijna iedere keer als ik iets opzoek op google, word ik doorgelinkt naar gomeo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, dit heeft niks met deze vraag te maken maar, ik zag dat je vroeg naar een goed bedrijf waar stemmen worden ingesproken.
Veel tekenfilms en series worden ingesproken bij wim pel, onder andere winx club, el tigre en the naked brothers band.
Een paar jaar geleden wou ik ook ineens stemacteur worden en heb contact met ze opgenomen via de mail, ik kon de dag daarna nog langskomen zodat zij konden kijken of ik geschikst was,
Maar ik moet je zeggen " het is knap lastig!" je moet letten op je text, de tijdcodes en de mond en dan hoor je ook nog eens de originele taal erdoorheen!
Niks voor mij uiteindelijk (en ik bakte er niks van xD)
Ze waren wel heel erg aardig! Ik mocht nog even kijken bij de opname van el tigre.
Je kan het ook proberen bij fred butter maar dat vind ik minder progesioneel klinken (weet niet waarom)
De reden dat ik het zo zeg is omdat de vraag al gesloten is en mensen vaak hun persoonlijke berichten niet lezeb.
Maar succes!
Ik raad je aan thuis vaak te oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahhh super :D Dankjewel! Zou je me er misschien wat meer over willen vertellen? Heb jij bijvoorbeeld een geluidsfragmentje opgestuurd waarop je je stem liet horen? En hoe kan je thuis precies oefenen? Bestaat er iets waarmee je kan oefenen met die tijdscodes enzo. Het lijkt me wel heel lastig, en misschien kan ik er niks van, maar het lijkt me zo leuk :D

Het beste antwoord

Ik zou de gratis specialisten van Nucia raadplegen: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=40734

Zij helpen je stap voor stap door de scans heen en helpen je met -op maat- advies verder.

Mocht het na verhelpen van het virus de problemen niet over zijn, dan helpen ze je toch verder.

Het stappenplan van Nucia betreft een groot aantal ingrpen in de juiste volgorde om zodoende je virus defintief uit te schakelen en is erop gericht zoveel mogelijk functionaliteit te sprane.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier vind je een goeie instructie om deze malware te verwijderen: http://forums.malwarebytes.org/index.php?showtopic=9573
En: http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic353735.html/page__mode__linear
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe dit en je bent er vanaf!;) http://www.idealsoftware.nl/MBAM/