hoe moet je computers maken

want ik zou graag met computers werken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat omg ik zou graag met computers werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is nogal vaag. Hardware of software om mee te beginnen

Antwoorden (3)

Ligt eraan hoe je het bedoelt. Als 'maken' van 'creëren' of van 'repareren'. Voor repareren ligt het eraan wat er stuk is, voor creëren moet je echt een opleiding volgen, aangezien het ook nog verschilt per merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan voor te beginnen naar de bibliotheek gaan en enkele boeken gaan halen i.v.m. 'Hoe werkt een computer',of het computer abc ,computers repareren voor beginners etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je computers wilt maken kan je productiewerk gaan doen, wil je ze herstellen of programmeren, of onderdelen vervangen/toevoegen kan je een opleiding informatica volgen en eventueel verder leren in de I.T. branche.