Wie weet er wat coole of leuke software voor mijn touchscreen monitor van Packard Bell oneTwo?

Gewoon omdat ik wil weten of er meer is dan de standaard software die er al opstaat ;). Bijvoorbeeld spelletjes, programma's, gadgets enzovoorts.

Het liefst gratis ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

zelf heb ik thuis een MSI (19 inch) wat hier erg op lijkt.

hier staat eigenlijk alleen maar bejeweled 3 op en deze computer is de gehele dag bezet. vader, moeder, broertje/zusje, eigenlijk iedereen die erlangs loopt probeert bovenaan te komen bij dat spel.

al word er ook wel af en toe patience of spider solitaire gespeeld maar dit is minder dan een uur per week terwijl bejeweled 3 zo 5 uur per dag aan staat.

hiervoor stond er bij ons een asus EEE touch (15 inch) met daarop bejeweled 2 welke ook hele dagen aan stond.

dus eigenlijk raad ik alleen bejeweled aan, en dan vooral versie 3 aangezien dat eigenlijk 8 spellen in een zijn, zo heb je classic, maar ook poker (bijvoorbeeld 2 oranje en daarna 3 groene diamanten paartjes maken voor een full house), butterfly (een aantal diamantjes hebben vleugels en gaan naar elke zet een rij omhoog), lightning (je hebt 30 seconden, en elk paar levert 1 extra seconde op totdat de tijd op is) en zo heb je nog meer versies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik heb al spelletjes dr op, maar ik bedoel dus eigenlijk meer van die programma's die je met twee handen kan spelen, aangezien het meeste is gemaakt voor alléén de muis, dus met 1 hand ;)