windows media player

hoe komt het dat mijn door mijn digi camera gemaakte filmpjes ineens niet mee zichtbaar zijn op de computer ik zie heel snel een foutmelding en zwart en moet resetten.

ik heb windows vista, codec is geladen, en muziek en dvd s gaan wel
Er is blijkbaar plotseling iets veranderd, heeft altijd gewerkt ,wat kan dit zijn ???

Toegevoegd na 45 minuten:
dank je voor je antwoord maar er is niks aan de instellingen veranderd, ik las wel ergens dat wmp 11 en windows vista voor problemen kon zorgen maar ik kijk al zeker een jaar zo mijn films.
Merkwaardig ....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik denk dat er weer een een update voorbij is gekomen.
mjha windows media speler is een betje een crappy programma voor het afspelen van filmpjes. bij 80% heb je codec gezeur.
download gom media speler. die heeft er minder moeite mee met filmpjes.
http://www.gomlab.com/eng/
of heb je iets veranderd aan je opname codering ?? dus van WMV naar AVI ofzo.