Hoe kan ik simpel een PDF bestand bewerken. Het betreft een poster. Is het mogelijk om zoiets in Paint te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
5.6K

Antwoorden (7)

om PDF te bewerken moet het het adobe programma aanschaffen.
Maar misschien weten anderen wel een omweg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens PDF to Word converter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Daar heb je alleen wat betreft tekst wat aan. Maar aangezien de vraag over een affiche gaat, zal de hoofdmoot een afbeelding zijn. Dat levert dus geen resultaat op....
Met Adobe Acrobat Pro kun je een PDF bestand simpel bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle programma's uit de Adobe master colection of alleen Photoshop maar dat kost meer dan 2000,- of probeer Photoshop elements
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken twee gratis programma’s om PDF te bewerken.

Foxit PDF Editor:
http://www.foxitsoftware.com/pdf/editor/

Free PDF Editor:
http://www.freepdfeditor.net/

(met de laatste kun je alleen nieuwe pdf's bewerken, geen bestaande openen...)
rose
13 jaar geleden
ik gebruik altijd open office om PDF bestanden te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Fijn om te weten. Nu nog even de vraag beantwoorden...
Je zou eens kunnen proberen de pdf in Adobe Illustrator te openen. Als je gelukt heeft heb je de gebruikte fonts (lettertypes) in de je computer zitten.
Dan kan je het bestand aanpassen en manipuleren.
Blijft een lastige zaak; er kunnen allerlei zaken wijzigen, zonder dat je het direct in de gaten heb. In dit zelfde programma kan je het bestand dan weer als een nieuwe pdf opslaan.