Mijn browser ondersteunt Java niet (firefox). Java al opnieuw geinstalleerd en geupdate, maar nog geen succes. Hoe op te lossen?

Toegevoegd na 17 uur:
‘k Ga via Mozilla Firefox, maar ook via Internet Explorer doet hij het niet.

Als ik in het configuratiescherm op Java klik, krijg ik een melding dat de toepassing niet wordt gevonden.
De plug inn is ingeschakeld
Java updaten helpt ook niet

Toegevoegd na 1 dag:
Ja, 'k heb 't al geinstalleerd. Maar als ik via configuratiescherm op Java klik krijg ik de melding dat toepassing niet is gevonden. 'k Kan dat ook niet verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Firefox ondersteunt Java zeer zeker of andusom, ga nar je add ons. en daar moet je dan zeker Java vinden en die gewoon up-daten...als ut niet lukt hoor ik ut graag.

Toegevoegd na 19 uur:
heb je hem mss al geinstalleert??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad bij add-ons een gaan kijken en java inschakelen. Als dit nog niet lukt zou ik Firefox herinstalleren.