Na boot-up, zodra mn desktop verschijnt krijg ik een foutmelding over een onvindbaar ( maar allang verwijderd) programma? wat kan ik daar aan doen?

het gaat om dat C een file van iobit niet kan vinden... en iobit is dus verwijderd geworden, door zijn eigen normale uninstaller. cleaner er overheen gedaan, en nog steeds na elke boot... bestand onvindbaar!... hoe los ik dit op?

* bestand onvindbaar MELDING, bedoelde ik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Start / uitvoeren / regedit {enter}
Zoek naar: runonce.
BOVEN runonce staat de key run.
In die key staan verwijzingen naar programma's die ie wil opstarten bij 't starten van Windows.
Kiek daar 's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm, erg interessant, maar trust me, Ik doe nooit zoals het moet... ik kan dus geen run once vinden, maar ik vond WEL een complete folder IOBIT.... die heb ik in elk geval maar verwijderd, en ga nu nogmaals op zoek naar run once... leuk, zo'n opdracht: zoek naar.... das goed, spreek u volgende week weer, goed? ( :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Runonce moet je aan elkaar schrijven bij 't zoeken in regedit.

Andere antwoorden (3)

Ga naar start
Uitvoeren
Cmd.exe intikken
msconfig.exe
Kijk nu eens bij de lijst met programma's welke moeten starten met Windows. Staat hij erbij, dan afvinken en klaar.

Toegevoegd op 22-06-2009 12:49:05
Wanneer dit niet werkt.

Kun je het pakket nogmaals installeren. Er staat dan ergens een vinkje dat het programa moet starten samen windows. Dat vinkje weghalen. Daarna het pakket nogmaals verwijderen. Zie voor Englese uitleg de link.

Of gebruik HijackThis (even via Google opzoeken!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download CCleanUp en laat je register opschonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CC cleaner gebruikt en nog steeds dezelfde melding. :-(
Wat ik denk je probleem is is het volgende: bij het de-installeren van het betreffende programma is niet alles verwijderd.
Ik raad je aan je register te schonen. Ik doe dit altijd met CCleaner. Dit programma is gratis, heel simpel te gebruiken en kan naast je register opschonen ook tonen welke programma's met je systeem opstarten.

Download CCleaner op de link die ik bij de bron heb gevoegd. Schoon daarna het register op met CCleaner. Ik denk dat het probleem dan verholpen is. Succes!

Toegevoegd op 22-06-2009 12:15:58
Nog vergeten te melden: CCleaner werkt op elke Windows versie vanaf Windows 98, ook op 64-bits versies!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had al een aantal cleaners gebruikt maar geen CC. Nu wel, en de melding is er nog steeds! :-( zelfs na cc.