open office vraagt om een 25 tekens code. iemand idee waar ik die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

kijk in je mailbox, maar zoals al gezegt is open office gratis dus ben je geen key nodig (tenzij anders vermeld staat op officele website of tijdens instalatie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je Microsoft Office verward met Open Office. Open Office kan je hier (http://nl.openoffice.org/) gratis downloaden en je hebt geen key nodig voor de installatie. In tegenstelling tot Microsoft Office: dat is commerciële software en voor de installatie moet je dan ook een 25 tekens lange licentiesleutel invoeren... Stop de installatie maar en download Open Office via de gegeven link. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handig als je wordt documenten (en excel en powerpoint) standaard toewijst aan de openoffice applicaties. Doe rechtemuisknop op een word document. Openen met... Zoek in de lijst swriter op (de 'word' applicatie van open office) en doe het vinkje aan dat je computer hem altijd met dat progamma moet openen. En daarna kan je dus zelfde voor excel bestanden doen (calc) en powerpoint (impress dacht ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag en antwoord slaan nauwelijks of niet op elkaar, dacht ik zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik wel, zoals aangegeven vraagt open office niet om de code, maar microsoft office. Dit komt omdat wanneer hij een word document opent, deze standaard word geopend met microsoft office in plaats van open office. Dit moet hij dus aanpassen