Hoe kan ik mijn emoticons weer zien op msn?

Opeens zie ik mijn emoticons niet meer op msn. Emoticons weergeven staat ook uitgevinkt, maar als ik deze aanvink en op toepassen druk en daarna op OK dan zie ik alsnog geen emoticons en gaat het vinkje vanzelf weer weg. Weet iemand hoe ik weer wel emoticons kan zien? Ik heb msn essentials.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Open een chatvenster.
Druk 1x op de Alt toets. (bovenin verschijnt een menu)
Klik in het menu op "Extra".
Klik nu op "Emoticons laten zien".

Of, druk de volgende toetsen na elkaar (niet tegelijk)
Alt X E
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien moet je het programma opnieuw installeren. Anders kijk je bij Veelgestelde vragen op de site van MSN essentials.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je eff bij je instellingen kijken en dan iets aanvinkem