Wat is de snelste portable web-browser voor op een USB-stick?

Opera portable, Firefox portable, zijn allemaal erg traag in gebruik maar ook in opstarten. Hierin heb ik al geen plugin gebruikt en zijn alle cache en historie uitgeschakeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

Er zijn er op dit moment 6 geloof ik (zie bron).

Google Chrome Portable en Maxthon Portable zijn net iets sneller dan Opera en Firefox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een goedkope (of oude) usb stick.
De snelheid van je stick en van je usb poort is ook van belang namelijk.