Goed, en vooral SIMPEL programma om AVI-bestanden te knippen en te monteren?

Zowel gratis als betaald, elke tip is welkom.
Maar waar ik een hekel aan heb is om uren te bestuderen als je een programma maar 5 minuten nodig hebt. vandaar dat ik zeg SIMPEL. Hoeft niets bijzonders te kunnen.

Toegevoegd na 7 uur:
Voor Windows

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mac of PC?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pc dus ;-)

Antwoorden (3)

Ik ben bang dat daar geen 'simpele' programma's voor zijn. Het zijn meestal zeer uitgebreide programma's voor proffessionals.
probeer gewoon eens moviemaker die microsoft bij windows meelevert!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfff.. moviemaker is veels te ingewikkeld.
Ik wil gewoon hier en daar een knipje, en weer aan elkaar plakken.
pinnacl studio 12 of 14, als je er niet uitkomt kan ik het voor je doen.

Toegevoegd na 27 seconden:
pinnacle ipv pinnacl

Toegevoegd na 12 uur:
ter voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=aGP9FJcARtI
2 door elkaar gemixte videofeeds ooit een svoor een neef gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe je dat gratis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou nee, maar kunnen we wel een net mouwtje aan passen.
beetje afhankelijk van wat je voor materiaal hebt (bestanden)
Is het HD video of lage resolutie.
In het laatste geval, stuur ze naar me toe met in een txt file wat je wil en ik laat het je weten.
Hij zit al op jouw computer. Windows Movie Maker. hij ondersteunt AVI en MPEG bestanden... succes