Firefox. Kan iemand mij vertellen waarom ik niet ingelogd blijf?

Ik maak gebruik van symbaloo in Firefox. nou is daar zo'n dingetje beschikbaar waardoor je ingelogd kunt blijven... meer sites hebben dat wel.

in principe begrijp ik dat mijn browser dan cookies moet accepteren. Ik heb dat gecontroleerd via extra, opties, privacy.
de cookies worden gewoon geaccepteerd. Ook heb ik echt de "laat me ingelogd blijven" aangevinkt.
maar elke keer weer moet ik opnieuw inloggen.
( natuurlijk ook symbaloo om advies gevraagd, maar dat duurt nogal... )

ik gebruik vista home basic op mijn acer laptop.

als jullie nog goeie ideeën hebben over hoe ik verder moet zoeken naar de oorzaak van dit probleem, dan hoor ik het graag!!!

alvast bedankt;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

Staan je beveiligingsinstellingen niet op 'hoog' zodat je cookies weggooid na 't opnieuw opstarten van de browser? (Cookies accepteren is iets anders dan dat ze wel of niet bewaard worden bij 't afsluiten.)

Toegevoegd op 13-06-2009 22:42:42
Hmm... Misschien eens Opera proberen?
http://ftp.tiscali.nl/opera/win/1000b1/en/Opera_1000_en_b1_Setup.exe
Dit is de Engelse versie, maar da's goed. Technische problemen zijn dan nl. makkelijker op te sporen op internet. (Daarom kan je ook beter een Engelse versie van een Operating System nemen - tenzij je natuurlijk geen enkel woord Engels kunt.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm, ik zal het uitzoeken.... das een goeie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okay, voor zover ik kan zien heb ik drie opties,
1- cookies bewaren tot ze verlopen
2- cookies bewaren tot ik firefox afsluit
3- mij elke keer vragen. nou heb ik het veranderd naar elke keer vragen. Hij stond op tot ze verlopen. maar er staat dan niet bij wanneer ze verlopen... :-(( even testen hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Tot ze verlopen" is goed, dat moet je niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okay... want elke keer vragen is leuk voor bewustwording maar niet voor het oplossen van mijn probleem helaas!! :-((
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Engels is geen probleem. Intussen heeft mn hele laptop het opgegeven. voor nood maar mn ouwe xp desktop weer van stal gehaald... en die doet t gelukkig nog! ;-) bedankt!