Kan je je computerscherm opnemen met je computer?

Dus als ik dan opneem zie je bijvoorbeeld dat ik dit typ. Als je niet snapt wat ik bedoel reageer dan ff.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja tuurlijk fraps is een goed programma voor zonder games xfire is handig in de game
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja dat kan, bijvoorbeeld met Camtasia.
(Is alleen een Trial-versie)
Maar er zullen vast ook gratis progs wezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hypercam is een makkelijke manier van filmen. Voor het echte mooie en toepassingen moet je camtasia nemen. Hierbij zit ook een bewerk programma waar je kan inzoomen etc..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek op: teamview. Is Gratis voor niet commercieel gebruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snagit of zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camtasia is het beste maar is erg duur. Hypercam is goedkoper maar ook lagere kwaliteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mac heb moet je quicktime player openen en in je balk zetten dan kan je het boven ergens in die tabs aanklikken. Met windows is het wat lastiger, heb je meestal programmatje nodig die je moet kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dvdvideosoft moet ook wat in huis hebben waarmee dat kan.