Kan ik van Windows Vista naar 7 zonder dat m'n bestanden verloren gaan?

Ik heb een upgrade cd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja, tijdens een upgrade gaan normaal gezien geen bestanden verloren.

Echter, upgrades zijn niet aan te raden. Indien je OS al minstens een jaar oud is, zou ik gewoon ervoor zorgen dat je al je gegevens backupt en met een propere lei vertrekt. Je moet dan wel ook een geldige licentie hiervoor hebben. Met de upgrade CD kan je een nieuwe install verrichten, maar je hebt wel een basis licentie (bv. die van je Vista) nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan gewoon upgraden inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet alles eerst op een geheugenstick, dan weet je zeker dat je je bestanden nog hebt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juistum. +
Ik zou ook alles op een geheugen stick zetten en een schone upgrade doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan maar dan moet je wel hetzelfde bit houden want je hebt Vista 32 en 64 bit. Hetzelfde geld voor Windows 7. Als het aantal bits veranderd moet alles eraf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou in ieder geval een backup maken van "C:\Users\".

Grote kans dat je die kwijt raakt (al je my documents etc)