Vuze is een prima programma wat goed te gebruiken is voor video's, muziek, programma's etc...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spotify werkt erg sterk. Makkelijke oplossing ? doe op google bijvoorbeeld zingvoorme.mp3 of rapidshare search dan krijg je vaak ook wel wat je wil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ftd en dan via nieuwsgroepen downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon van YouTube met YouTube downloader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ares is top :)!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mutorrent of another bittorent client en dan naar torrents zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frostwire!
Dat is de opvolger van limewire
www.frostwire.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de nieuwsgroepen. Veilig en snel. Er zijn diverse indexeringssite,s waaronder ftd,ftr etc etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat rick zei: vuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mp3rocket is erg handig echt waar