Is er een programmaatje dat als je het activeert en je de muis/cursor wordt bewogen, dat dat wordt geregistreerd?

Of andere goede manieren om te weten of iemand op je pc bezig is geweest

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een wachtwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik even weg ben vind ik het "zo'n moeite" om wachtwoord er op te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is meer moeite om zo'n programma te vinden en in te stellen dnek ik...

Het beste antwoord

http://www.youtube.com/watch?v=odW8_I55JEo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is toch het makkelijkt/effectiefst

Andere antwoorden (3)

Er bestaan werkelijk programma's die dat kunnen, die worden vooral binnen netwerken gebruikt om het internetgebruik binnen firmanetwerken gebruikt, maar dit is een vorm van hacking en dus niet helemaal legaal.
De beste manier om er zeker van te zijn dat niemand jouw pc gebruikt of erger, je mailbox ed controleert is gebruik maken van paswoorden van het model Cq12//?, dat is moeilijk te achterhalen, want niet aan jouw persoon gekoppeld en voor je je pc verlaat duw je Ctrl, Alt, Del en vergrendel je de pc, al je werk blijft dan in het geheugen en je kan na inloggen direct terug verderwerken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn eigen pc hacken om te kijken of mijn muis heeft bewogen terwijl ik dat niet wilde? Ja ja...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je eigen pc kan je doen wat je wil..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat bedoel dus ook. Niet echt logisch dus
druk op je windows knop en l tegelijk.probleem opgelost mits je een ww hebt ingesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou er je Windows logbestanden op kunnen naslaan kun je zien wanneer de pc is aangezet etc etc. Ik weet niet of dit op alle edities van windows kan en weet ook niet welke je draait. Het is wel de meest simpele oplossing zonder van alles te installeren. Vanaf mijn iphone wens ik je er heel veel succes mee.