Bestaan er minilaptops met CD/DVD driver een een VGA poort? zo ja welke soorten hebben dit?

Ik ben opzoek naar een minilaptop/netbook/(kleine)notebook (of hoe het genoemd mag worden) die een CD/DVD driver heeft en het liefst ook een VGA poort heeft.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

er zijn in feite geen netbooks met een dvd-drive ingebouwd, mocht je er eentje kunnen vinden (ik betwijfel het zeer), dan zal deze boven de 600 euro zijn wat simpelweg veelste duur is voor een netbook. Als ik U was zou ik gewoon een netbook kiezen en daarbij een externe dvd drive doen, of een (kleine) laptop waar al een drive in zit kiezen.