hoe kan je een speletje van je pc het geluid uit doen

little fighter 2

Toegevoegd na 5 minuten:
want ik luister naar funx online op de pc en ik speel een spel maar ik wil niet dat het door elkaar gaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Door gewoon voordat je het spelletje start. De volumeklop van je PC op 0 te zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal kan dat met een knop bij de instructie van het spelletje. Je kan ook het geluid van je PC helemaal terug draaien of uit zetten. Jeetje keetje wat een simpele oplossing he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan niet altijd, maar je kan je boxen uitzetten.
Mocht je dan wel weer muziek luisteren of zo iets kan je altijd ergens bij opties in het spel iets proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het spel zal wel een optie zijn om het geluid te dempen. Wat logisch zou zijn is: in het hoofdmenu(main menu) opties(options) te kiezen en dan geluid(sound) en dan op dempen(mute) drukken. Of tijdens het spelen(dus niet in het hoofdmenu(main menu) op Esc toets te drukken en dan de bovenstaande oplossing te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms werkt het om op het scherm waar je spelletje zich afspeelt met je rechter muisknop te klikken, en te kijken of je daar iets kunt vinden.