Met welk programma kan ik een Word-document (2007) omzetten in een PDF maar MET behoud van de hyperlinks? .

En zonder dat er reclameteksten in de PDF file komen te staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je Office 2007 hebt kan je bij Microsoft een Add-on downloaden (zie bron). Vervolgens kan je een document opslaan als PDF via de Office Knop - Opslaan als.

Andere oplossingen zijn te vinden in printerdrivers waarmee je een bestand kunt afdrukken naar PDF of Adobe standard of professional waarmee je PDF's ook kunt bewerken.

De hyperlinks behouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij kan dat in Word2007 zelf: bij "Save as" (pull down menu via de grote knop linksboven) vind je een optie opslaan als PDF. Kies je goede instellingen en klaar!
13 jaar geleden
Of overgaan naar Open Office