Afspraken niet te zien in Outlook. Hoe kan dat?

Als ik een afspraak op mijn pc in de agenda van een collega zet, dan zie ik hem staan, andere collega's ook op hun pc's, maar hijzelf niet op zijn pc, is hier een verklaring voor???

Agenda afsluiten en weer openen maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Dat heeft toch met de computer te maken en niet met de collega zou ik zeggen. Misschien heeft die computer minder toegang door beveiligingsinstellingen? Als er een machtiging is ingesteld, dan is er minder 'te zien'. De systeembeheerder zou dat kunnen nakijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik zet het in ZIJN agenda, waar hij volledig voor gemachtigd is en waar ik door hem ook volledig voor gemachtigd ben. Hij moet toch gewoon precies kunnen zien wat er in zijn eigen agenda gebeurt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Outlook verwijderen en er opnieuw inzetten? Dat zou ik in dit geval proberen, als de machtiging dus niet als zodanig is ingesteld.