Welke internet browser is het 'veiligste'.

Dit is een vraag waar ik antwoord op zoek, van iemand die mij de feiten kan vertellen. Iemand die denkt "Goh, ik heb FireFox en doet loopt goed dus dat is beter." hoeft geen antwoord te geven.

Uit verschillende tests waaronder die van de Consumentenbond en Chip blijkt IE de meest veilige webbrowser, maar is dat wel zo?
Chrome is sneller, dat is algemeen bekend. Maar dat wil niet zeggen dat het ook veiliger is. IE heeft veel ervaring, veel updates en is altijd actief om de nieuwste virussen te detecteren.

Kortom, welke webbrowser is het snelst.
Internet Explorer, FireFox of Chrome?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je.nou weten, welke de veiligste is of welke de snelste?
Kimath
13 jaar geleden
ligt er ook aan welke sites je bezoekt, als je zelf niet op rare links gaat klikken of bijvoorbeeld illegale downloadsites en pornosites bezoekt, dan maakt de browser niet zoveel uit.

Het beste antwoord

NSS Labs is een onafhankelijke organisatie die diverse producten voor hun echtheidskenmerken tests. Onlangs publiceerden hun verslag over Browser veiligheid en de testresultaten en het lijkt er op dat Internet Explorer 8 hetrecord handhaafde voor veiligheid.

Hier in volgorde: , Internet Explorer 8, Mozilla Firefox 3.5, Google Chrome 4, Apple Safari 4 and Opera 10