Welk programma'tje kan je gebruiken om eenvoudig tussen twee scherm resolutie-instellingen te wisselen?

Ik gebruik een netbook, welke een aparte schermresolutie heeft als een normale desktop monitor. Nu hebben sommige programma's een vaste grootte en zijn deze te groot voor de normale instelling van de netbook.

Nu kan ik in de beeldscherm eigenschappen afstappen van de ondersteunde scherm modi en een resolutie kiezen voor een normale desktop monitor.

Maar ik zou eenvoudig willen wisselen tussen de twee resoluties. Welk programma kan me hiermee helpen?

Toegevoegd na 26 seconden:
Het liefst portable, dit is geen must.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het programmatje in de bron zou precies hetgeen moeten doen wat jij wilt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ultramon is ook een fijn proggie met dat als 1 van de opties dmv profile switching...