Waar kan ik een overzicht vinden van de verschillen tussen de oude versie van Word en de nieuwe versie?

Een soort vergelijking omdat ik de oude versie wel goed bruikbaar vind en de nieuwe niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik ben er van uit gegaan dat je oude versie 2003 was en je nieuwe 2010.

Je kunt hierr:

http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/nieuw-in-word-2010-voor-upgraders-van-2003-HA101631587.aspx

lezen wat er volgens MicroSoft nieuw is.

Toegevoegd na 58 seconden:
En hier:

http://office.microsoft.com/nl-be/word-help/wat-is-er-nieuw-in-word-2010-HA010372687.aspx

wat er nieuw is t.o.v. 2007.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb de nieuwe versie van Office als zijnde onbruikbaar van mijn pc verwijderd en ben op Open Office overgegaan. Gratis en begrijpelijk. Staroffice, de IBM versie van Open Office is zelfs nog prettiger, maar die kost 19 EUR

Toegevoegd na 1 minuut:
Nieuw is voor mij na Office 97. Ik heb ze allemaal tot Office 2010, ze zijn allemaal even warrig.