Wat zijn de verschillen tussen opera en firefox?

Ik ben uiteindelijk overstapt van firefox naar opera, omdat mijn mobiel toen met opera Mobile werkte en je met opera link de favorieten uitstekend gebruiken op de mobiel.
Nu werk ik echter al een tijdje met Opera mini welke beter is voor mijn mobiel. Maar ik werk nog steeds met Opera, ook omdat ik niet terug wilde naar Firefox omdat deze zo traag was met opstarten. ik gebruikte toen diverse plugins voor firefox.

Maar in de tijd van nu, wat zijn de verschillen tussen Opera en Firefox in relatie met tabblad gebruik en opstart snelheid van de browsers.
Ik gebruik alleen portable programma's welke vanaf een USB stick draaien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nou ja ik vind firefox zelf het besten omdat alles wat google chrome heeft of opera of wat dan ook kan firefox ook hebben dus waarom zou ik dan nog overstappen?? voor die 2 sec sneller op een pagina te komen?? Firefox heeft veel addons en daarom gebruik ik het!