Hoe plak je filmpje in word?

Dat je hem dan zeg maar kan afspelen in word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
25.4K

Het beste antwoord

Word is een tekstverwerker, en geeft een "statische" pagina weer. Daarom is het naar mijn idee niet mogelijk een filmpje af te laten spelen in een word-document.
Dan zou je bij wijze van spreken dat document af kunnen drukken, en op papier het filmpje zien afspelen.
Misschien dat het ooit nog komt, maar de techniek is nog niet zo ver.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een link verwijzend naar het filmpje is natuurlijk wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan geen videobestanden afspelen in word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als u een film wilt invoegen in een Microsoft Word-document, moeten een geluidskaart en een filmprogramma, zoals Mediaspeler, op de computer zijn geïnstalleerd. Mediaspeler is een toepassing van Microsoft Windows waarmee u audio, video en animaties kunt afspelen.

- Klik op de plaats waar u de film wilt invoegen.
- Ga op een van de volgende manieren te werk:
Een eigen film invoegen
- Klik op Object in het menu Bewerken en vervolgens op het tabblad Bestand gebruiken.
- Klik op Bladeren en zoek de film die u wilt invoegen.
- Als u de film wilt invoegen als een gekoppeld object (gekoppeld object: een object dat is gemaakt in een bronbestand en wordt ingevoegd in een doelbestand. Tussen beide bestanden wordt een koppeling onderhouden. Het gekoppelde object in het doelbestand kan worden bijgewerkt als het bronbestand is bijgewerkt.), schakelt u het selectievakje Koppelen aan bestand in.
- Schakel het selectievakje Als pictogram weergeven in als u de film als een pictogram wilt weergeven.
Opmerking Dubbelklik op het pictogram van de film om deze af te spelen.