Hoe krijg ik de melding: Waarde kan niet null zijn. Parameternaam: value bij Do It Again?

Heb het programma geinstalleerd. Zodra ik een opdracht wil starten, krijg ik de melding:

There was a problem running the task 'test2'. The error message was:

Waarde kan niet null zijn.
Parameternaam: value

Try deleting the task, recreating it, and running it again. Check for proper file permissions also.

Ik heb al een nieuwe task gemaakt maar zonder resultaat.
Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk programma?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Do It Again.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe je precies als je die melding krijgt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk je misschien op een toets die op de normale toetsenbord-en niet zit, in je taak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een opdracht opneemt, en je wilt die stoppen, moet ik op scroll lock klikken wat ik doe met FN del.

Het beste antwoord

Ik ken het programma zelf niet, maar als een waarde niet null mag zijn, betekent dat, dat hij niet leeg mag zijn. Je hebt dus ergens iets leeggelaten, of niet aangevinkt of iets dergelijks waar het wel zou moeten.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik denk dan dat de fn toets het probleem is.

Hij registreert hem mee, maar bij het uitvoeren kan hij hem niet meer aanroepen.

Als je naar 'Options' gaat, en daarna naar 'Set the task done/Cancel key' en die dan op F12 zet, dat hij het dan wel doet.

Toegevoegd na 49 minuten:
Laatste zin klopt niet helemaal.

Moest zijn: Als je naar ‘Options’ gaat, daarna naar ‘Set the task done/Cancel key’ en die dan op F12 zet, heb je kans dat hij het wel doet.