Winamp. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de bastonen minder kan zetten?

Ik snap nog niet veel van de equalizer in winamp, en heb geen idee hoe de bastonen iets minder te zetten.

het ding blaast me uit mn stoel! :-)

Fijn! bedankt. :-))

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op bijgaand plaatje het knopje 'ON' indrukken en de schuifjes met 60-170-310 omlaagschuiven totdat je tevreden bent.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door de schuifjes aan de linkerkant wat lager te zetten, kan je of het goed is de bass wat zachter laten klinken, vergeet niet de Equalizer aan te zetten.