hoe heet een kabeltje wat ik wil gebruiken om mijn pc aan de stereo te koppelen.

Er zit al een pc daarop aangesloten, maar wil een 2de erbij hebben.En deze kabel moet ook wel minimaal 5 meter zijn!
Ik weet iets van tulp?! Maar als ik de vraag stel bij de pc winkel kijken ze me aan alsof ze water zien branden. Zegt wat over de professionaliteit van deze mensen? Die weten het dus niet, wie weet het wel????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zou doen: de pc die er al aan zit even loskoppelen, kabeltje meenemen naar bijvoorbeeld de Mediamarkt, een verkoper aan zijn jasje trekken en zeggen: "Kijk eens? Ik wil er graag nog zo één."

Het beste antwoord

Je heb een mini jack (3,5mm) stereo naar 2 x tulp(meestal rood/wit) kabel nodig.
Deze hebben ze bij alle audio zaken. Je kunt ze ook gebruiken om een mp3 spelertje of ipod aan je stereo installatie aan te sluiten.

Idd een slechte pc zaak als ze dat niet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Normaal gesproken is dit een 3.5 mm (koptelefoon plug) naar tulp (rood-wit).
En ik zou naar een andere winkel gaan, want dit zou iedere verkoper in een pc winkel moeten kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik jou was naar een andere winkel gaan als ze niet eens weten wat een Tulp kabel is.

Want waarschijnlijk heb je zo een soort kabel nodig als op de afbeelding die ik er bij gedaan heb.

En ik heb een site er bij gedaan met alle soorten Tulp kabels