Na installatie van windows service pack 2 is mijn laptop veel trager

Weet iemand wat hier de oorzaak van is, internet is trager, programma's lopen trager. Erg vervelend

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kan proberen te defragmenteren. Dan doe je door te klikken op deze computer > rechter muisknop op c schijf klikken > eigenschappen > extra's > defragmenteren en nog een keer op defragmenteren klikken. Enkele minuten tot uren wachten en hij zou iets sneller moeten zijn. Wat ook een oorzaak kan zijn is dat je computer veel fouten bevat. Je kan system advanced care eens downloaden en installeren en vervolgens zijn werk later doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verhalen bekend dat de virusscanner niet meer goed functioneert na een SP2 upgrade van vista.
Misschien zou je een herinstallatie van je scanner kunnen proberen.
Of een overstap naar Security Essentials van Microsoft.
Is gratis en goed. Is nauwelijks aanwezig. Wel eerst je oude virusscanner verwijderen