Niet. Als je iets op de computer wilt maken, dan heb je daar altijd een programma voor nodig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of bedoel je zoiets:
bamibal
13 jaar geleden
Dat gaat niet zonder programma. Je hebt daarvoor minimaal iets nodig waarmee je verschillende plaatjes aan elkaar kunt plakken tot een animated gif.

Er zijn wel veel gratis programmaatjes die je daarvoor kunt downloaden. Een aantal daarvain vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan met je handen je beeldscherm voorzichtig heen-en-weer wiegen. Dan kan je ieder plaatje laten bewegen zonder programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha, grappig!!!
Veel tekeningen maken, met op iedere blaadje een minimaal verschil t.o.v. de vorige. Neem dan de stapel in je hand en waaier de tekeningen dat vanaf de eerste tot de laatste open en het lijkt te bewegen.

Tweede mogelijkheid is filmen en dat afspelen op een projector.

Maar als je op een computer bedoelt, dan werkt dat niet. Zonder programma gaat een computer niet eens aan.
paulus811
13 jaar geleden
kijk eens op de site van Leomie. www.leonie.nl
Bronnen: