Ik wil graag iMovie '06 op mijn Mac zetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Voordat ik mijn Mac opnieuw installeerde had ik iMovie '06 erop staan. Deze versie vind ik veel fijner dan '08, maar ik krijg hem niet meer gedownload! Ik krijg de melding dat er geen programma op mijn Mac staat welke ge-upgrade kan worden.

iMovie '06 is gratis te downloaden voor bezitters van iMovie '08 (welke ik heb). Maar hoe is deze daadwerkelijk te downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik vind het allemaal niet echt fijn hoe nieuwer hoe beter maar dat pakket kost 100 euro of dollar en ik heb geen zin omdat de betalen zou ook wel zo zijn 08 en 06!.