Twitter: ik heb iemand per ongeluk geblokeerd. Hoe kan ik dit ongedaan maken? Kan deze persoon niet meer vinden. Niet op @gebruikersnaam of op naam??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Uit de Twitter-helppagina's:

"If you change your mind, you can easily unblock a person by clicking Undo or unblock from the blocked user's profile page."
http://support.twitter.com/groups/31-twitter-basics/topics/108-finding-following-people/articles/117063-how-to-block-users-on-twitter

Dus je zult toch de naam moeten weten. Staat er geen tweet meer in je timeline van diegene?

Toegevoegd na 32 seconden:
Iemand kan natuurlijk intussen ook zijn/haar Twitter-account opgeheven hebben of een andere naam gekozen hebben...