Als ga scannen komt altijd de vraag: Tvichw32 Driver Open Error en daarna ASPI Driver Error: Can not Load ASPI layer Driver. Hoe kan dit verdwijnen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Moet ik in het systeem naar iets gaan zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Misschien kan onderstaande site je helpen. De uitleg is in het Engels, maar in grote lijnen is het de bedoeling om de scanner-software te deïnstalleren, te resetten en dan opnieuw te installeren.

Als dit toch niet zou werken, kan je misschien je register eens opkuisen via een Registry Cleaner (zie tweede link).

Succes