Ik heb ineens last van verkeerde leestekens. Iemand een idee hoe dat kan=

Die = moet dus een vraagteken voorstellen!

Dank jullie wel, probleem opgelost.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat dacht ik al ;-) Komt me bekend voor :P

Het beste antwoord

2 oplossingen de simpelste is control shift tegelijk indrukken de andere is rechts onderin zie je een toetsenbordje staan click daar op en zet de instellingen op VS(internationaal'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik gedaan, werkt weer normaal nu, bedankt.

Andere antwoorden (4)

Hmm had ik laatst ook. In nood kan je alt+63 gebruiken.

Toegevoegd op 31-05-2009 00:34:02
Ik vermoed een verkeerde toetsenbordinstelling die met een sneltoets per ongeluk geactiveerd is.

Toegevoegd op 31-05-2009 00:36:41
De verkeerde toetsenbordinstelling kan je 't beste verwijderen in 't configuratiescherm. Kan ie niet weer tevoorschijn springen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan staat je toetsenbord waarschijnlijk in de verkeerde modus. Je hebt waarschijnlijk een aantal verkeerde toetsencombinaties gebruikt

Druk tegelijk op de Ctrl en Shift toets en probeer het dan nog maar eens. Waarschijnlijk is je probleem dan opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij staat rechts in mij startbalk een werkbalk met taal en toetsenbord instellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CTRL + SHIFT, aan je "='' gezien. Dit toetsenbord wordt dan op de (bijv franse) azerty gezet, ipv qwerty.