Waarom opent het bestand niet?

Ik zit met een groot probleem. Ik heb net een .pdf bestand gedownload, maar het bestand wil niet openen.
Normaal zou dit niet zo een groot probleem zijn, maar omdat ik het bestand nu nodig heb wil ik het graag oplossen.

Wat kan ik doen? Alvast hartstikke bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook Foxit Reader of een ander gratis alternatief eens kunnen proberen!

Het beste antwoord

Misschien eens kijken of je de laatste versie hebt (Adobe Reader 9.4). Het zou nl kunnen dat het gemaakt is in een nieuwere versie dan die jij hebt. De upgrades zijn trouwens gratis. Zie hieronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je nog geen Adobe Reader geïnstalleerd hebt, dan zou je die even moeten downloaden en installeren.

Heb je dat wel, dan kun je ook eerst dat openen (Start > (Alle) Programma's > Adobe Reader x, waarvoor x voor de versie staat die je hebt).

Dan ga je naar Bestand > Openen... en zoek je dat pdf bestand op. Klik op Openen en hopelijk is ie dan geopend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PDF-bestand selecteren en met je rechter muistoets 'openen met' uitkiezen en dan de juiste PDF-reader kiezen (Foxit, Adobe Reader, Nuance PDF-Converter, etc). Als je alleen 'oude' Adobe versie hebt (< 8/9) kan het zijn dat je een nieuwe versie moet downloaden/installeren. Foxit PDF-Reader is een stuk kleiner en vaak sneller.