Bestaat er een programmatje om snel van scherm resolutie te veranderen?

Het zou mooi zijn als je met een sneltoets ofzo van 1024*768 naar volle resolutie zou kunnen springen. (Of natuurlijk een andere willekeurige resolutie.)

En natuurlijk gratis voor de hollander :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Afhankelijk van je grafische kaart en drivers, kan je vaak met 2 kliks de resolutie wijzigen; rechter muistoets op de drivericon rechts in je taakbalk (ATI, NVidia, Intel, etc), menu verschijnt en met de linker muistoets dan de gewenste resolutie kiezen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voorbeeld is van een ATI kaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

You can use third-party tools for this like 1st QuickRes
(http://gpsoft.hypermart.net/aqr.html)

Toegevoegd na 59 seconden:
In het nederlands: Je kunt gebruik maken van een extern programma, zoals 1st QuickRes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de nederlandse toevoeging :) Maar mijn engels is redelijk :p
Kan jij niet weten dus helemaal perfect! Ik ga zo eens kijken wat of dat voor programma is.
Nog eentje: VidRes (http://www.jddesign.co.uk/products/vidres/vidres.htm)
bamibal